Wyniki III edycji konkursu!

Drodzy Starterzy!
Prezentujemy Wam nagrodzone StartUpy, III edycji konkursu Kraków Business Starter. Wygrani to:

I miejsce – Jaki warun /10 000 zł/

II miejsce – LEKKA Furniture /5 000 zł/

III miejsce – Spacegear /5 000 zł/

Pełną relacja z wydarzenia możecie znaleźć na:

http://aipkrakow.pl/mlodzi-przedsiebiorczy-i-pomyslowi-bez-granic

Śledźcie nasze strony www.aipkrakow.pl oraz www.krakowbusinessstarter.pl oraz fanpage https://web.facebook.com/aip.krakow i https://web.facebook.com/KrakowBusinessStarter tam też ogłosimy kolejną już IV edycję konkursu KBS, która odbędzie się w 2017 r.

Gratulujemy zwycięzcom i życzymy samych startupowych sukcesów! 🙂

Wyniki II etapu!

Drodzy Starterzy!
Prezentujemy Wam wyniki 10 Finalistów II etapu, III edycji konkursu Kraków Business Starter. Kolejna runda to 6-miesięczna preinkubacja w Akademickim Inkubatorze Przedsiębiorczości w Krakowie, w ramach której będziecie rozwijać swoje projekty. Wygrani to:

  • NaDrukarce.pl
  • Blyb
  • Econ
  • Jaki warun
  • LEKKA Furniture
  • Raildispo
  • VirtExp
  • Metaspace Solutions
  • HIGHLOW
  • Drive24h.pl

Niestety zwycięzców mogło być tylko 10-ciu, a wybór był bardzo trudny, dlatego zapraszamy wszystkich do współpracy z Akademickim Inkubatorem Przedsiębiorczości w Krakowie, a także do założenia “firmy na próbę”. Pamiętajcie o tym, ze w dalszym ciągu możecie aplikować do innych konkursów ze swoim pomysłem, m.in. zachęcamy do wzięcia udziału w projekcie PLATFORMA STARTOWA DLA NOWYCH POMYSŁÓW TECHNOPARKBIZNESHUB (dotacje na poziomie 800 tys. zł – http://multitech.przedsiebiorca.pl/).

Gratulujemy zwycięzcom i życzymy samych startupowych sukcesów! 🙂

Harmonogram szkoleń na sierpień

Drodzy Starterzy!

Za nami już cykl szkoleń czerwcowych i lipcowych. Już za kilka dni rozpoczniemy ostatni miesiąc szkoleniowy. Poniżej przedstawiamy Wam harmonogram kolejnych spotkań z trenerami, które odbędą się w ramach III edycji konkursu Kraków Business Starter. Każde ze spotkań zostanie podzielone na 2 części. Będą one prowadzone przez trenerów z Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości.

Harmonogram szkoleń na sierpień:

03.08., godz.17:00.

  1. I: trener: Sebastian Kolisz, temat: Blue Ocean Strategy – kreowanie innowacji w produkcie lub usłudze,
  2. II: trener: Grzegorz Kolasiński, temat: Promocja i marketing w nowoczesnej firmie – innowacyjne sposoby pozyskiwania klientów przez Social Media

09.08., godz. 17:00.

  1. I, trener: Sebastian Kolisz, temat: Jak przedstawić pomysł przed inwestorem?,
  2. II, trener: Mateusz Maik, temat: ABC małej firmy – jak sprawnie zarejestrować i prowadzić własną działalność gospodarczą.

Miejsce szkoleń: Kraków, Business Link, (Meduza), ul. Mogliska 65, IV piętro.

Do zobaczenia!

Harmonogram szkoleń na lipiec

Drodzy Starterzy,

czas na kolejny etap wtajemniczenia, czyli informacje o pozostałych szkoleniach, odbywających się w ramach konkursu Kraków Business Starter.

Poniżej umieszczamy harmonogram i przypominamy, że spotkania lipcowe będą prowadzone przez trenerów z UBS Kraków. Natomiast w sierpniu odbędą się 3 ostatnie szkolenia, podczas których swoją wiedzę przekażą Wam trenerzy z Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości.

Harmonogram szkoleń na lipiec

05.07.2016 r.Standardy korporacyjne w małej firmie – komunikacja wewnętrzna, trener: Magdalena Fabis, Sylwia Nowik, godz. 17:00

06.07.2016 r., Lean, trener: Iwona Winiarska, Monika Pala, godz. 17:30

14.07.2016 r.E-commerce, trener: Mateusz Gonet, Anna Utnik, Jan Urbanowicz, godz. 17:00
19.07.2016 r., Negocjacje biznesowe, trener: Arkadiusz Gondek, godz. 17:00

UWAGA! Jedno z ostatnich szkoleń lipcowych będzie nieco dłuższe niż zazwyczaj, ponieważ podzielone zostanie na 3 części:

Cz. I – szkolenie prowadzone przez trenera UBS Kraków,

Cz. II – szkolenie prowadzone przez trenera AIP Kraków,

Cz. III – event integracyjny

Harmonogram szkoleń na czerwiec

Rozpoczęliśmy już szkolenia w ramach III edycji konkursu Kraków Business Starter. Udział w tych spotkaniach umożliwi Wam zdobycie wiedzy, którą będziecie mogli wykorzystać przy prowadzeniu własnego biznesu.

Łącznie odbędzie się 13 spotkań: 9 z nich poprowadzą trenerzy wyznaczeni przez UBS Kraków, natomiast pozostałe 4 będą organizowane przez AIP Kraków.

Pamiętajcie, że zgodnie z regulaminem konkursu KBS, każdy z laureatów eliminacji powinien wykazać minimum 70% frekwencję na szkoleniach, co umożliwi mu udział w kolejnych etapach konkursu.

Życzymy wszystkim uczestnikom konkursu KBS powodzenia w realizowaniu marzeń biznesowych!

Harmonogram szkoleń

14.06.2016 r. – Temat: Zarządzanie projektami, interesariuszami i zadaniami, godz. 17:00, sala 211 C, Uniwersytet Papieski im. Jana Pawła II, ul. Franciszkańska 1.

16.06.2016 r.HR – proces recruitment in a corporation, godz. 17:00, sala 211 C, Uniwersytet Papieski im. Jana Pawła II, ul. Franciszkańska 1.

21.06.2016 r. Wolne oprogramowanie jako alternatywa dla rozwiązań komercyjnych , godz. 16:00, sala 211 C, Uniwersytet Papieski im. Jana Pawła II, ul. Franciszkańska 1.

23.06.2016 r.Rejestracja własnej domeny, serwera, budowa własnej strony internetowej i późniejsze zarządzanie, godz. 17:00, sala 211 C, Uniwersytet Papieski im. Jana Pawła II, ul. Franciszkańska 1.

29.06.2016 r.Excel, godz. 17:00, sala 17, Uniwersytet Papieski im. Jana Pawła II, ul. Franciszkańska 1. Uwaga, ten termin może ulec zmianie!

Wkrótce podamy harmonogram szkoleń, które odbędą się w lipcu.

Uwaga! Zmiana terminu wyników I etapu

Drodzy Starterzy!

Dziękujemy wszystkim za złożone wnioski w ramach konkursu Kraków Business Starter. W związku z duża ilością wniosków postanowiliśmy przesunąć termin ogłoszenia wyników na 18 Maja. Zmiana terminu spowodowana jest również tym, iż komisja chciałaby bardzo rzetelnie ocenić zgłoszone projekty, dlatego też potrzebujemy na to więcej czasu. Oficjalne ogłoszenie wyników odbędzie się w w/w dniu, podczas StartUp Mixera o godz. 18:00 w Hotel Vienna House Easy Chopin Kraków (sala mazurek+polonez), ul. Przy rondzie 2, 31-547 Kraków. Na wydarzenie można rejestrować się na stronie internetowej http://aipmixer27.evenea.pl/.

W związku z powstałym błędem polegającym na braku generowanego podziękowania za wysłany formularz, wszystkie osoby, które biorą udział w konkursie do poniedziałku tj. 09.05.2016 r. dostaną od nas maila z podziękowaniami (proszę sprawdzić SPAM, bo maile lubią tam czasami się chować). W przypadku braku otrzymania takiej wiadomości prosimy o zgłoszenie tego faktu na adres grzegorz.kolasinski@aipkrakow.pl.

Wszystkie pozostałe ważne informacje dot. konkursu Kraków Business Starter, będziemy przesyłać Państwu droga mailową.